poniedziałek, 4 listopada 2013

NEW BEGINNING

Witajcie kochani po długiej przerwie wracam z zupełnie nowym i odświeżonym blogiem.

Będzie więcej informacji o mnie, o moim życiu, więcej fotek i muzyki.

Zaczynam nowy rozdział w swoim życiu dlatego chciałbym się z Wami podzielić wszystkim co doprowadziło mnie do miejsca w którym obecnie się znajduję.

Jak możecie zauważyć na moim blogu umieszczone są tylko teksty moich piosenek i obiecuję Wam, że będzie ich więcej i więcej. Ponad to będziecie mogli dowiedzieć się o książkach, filmach i płytach, które mnie inspirują lub wzbudziły moją ciekawość.

Na blogu znajdzie także dział pod tytułem: "Spowiedź" w którym będę rozliczał się ze swoją przeszłością, pisał o sobie, swoim życiu i problemach, które napotkałem oraz o moich wartościach i poglądach dotyczących różnych spraw.

Chciałbym aby ten blog motywował Was do działania i do spełniania własnych marzeń pomimo wszystko.

Mam nadzieję, że będziecie aktywnymi czytelnikami tego bloga i chętnie będziecie się włączać do dyskusji i komentować moje wpisy.

Jeżeli macie jakieś pytanie, prośby lub chcecie mnie po prostu poznać zapraszam na moje konto na facebook: https://www.facebook.com/profile.php?id=100004211491331
lub piszcie na mój adres mailowy: piotrpiasecki2@gmail.com

NOWY ROZDZIAŁ CZAS ZACZĄĆ.
Autor: Piotr Patryk Piasecki



Brak komentarzy: